Bate-m-aș de dulap


Cel puțin odată pe săptămână sau poate chiar odata pe zi, îți vine să te bați de pereți că nu ai cu ce să te îmbraci. Când mă uit în dulap, îmi vine să plâng. Inițial nu îmi ajungea un dulap pentru haine. Toamna trecută am dat 3 sferturi din ele nevoiașilor (cel puțin așa vreau să cred. Le-am pus într-un container alb cu roșu prezent în toate orașele. Sper să ajungă unde trebuie) și am rămas numai cu hainele pe care le purtam  des. Am mai tăiat din ele, am mai aruncat… În fine. The point is, de fiecare dată, jur că de fiecare dată când mă uit în dulap îmi vine să plâng că nu am cu ce să mă îmbrac.

Acum 2-3 zile, le-am aranjat pe toate și aproape că prințul are mai multe haine decât mine. HOW IS THAT EVEN POSSIBLE? Am mai descoperit că am pantaloni din toate culorile de bun simț, pantaloni scurți cât să-mi ajungă – exact aceiași de vara trecută, tricouri – exact aceleași de vara trecută și cea de dinainte, de prin clasa a 10-a încoace. Aaa, și culorile care predomină – navy (care nu știu cum a ajuns în dulap pentru că nu îmi place, dar aparent port destul de mult culoarea asta – i have no idea what is happening), negru și maro. Ce rahat se întâmplă cu hainele mele, habar n-am. Cert e că am nevoie de o curățenie atât de generală încât să le arunc pe toate și să-mi încep garderoba de la 0.

M-am gândit la posibilitatea de a organiza un schimb de haine of some sort și mi-am amintit că deja există ,,schimb de haine” pe Cluj, prietenele mele cu care aș putea schimba haine sunt cât ușa și au haine croite pe alt model, you know…prietenele mele sunt băieți. :)) Andreea încearcă să mă ademnească dar sunt prea mofturoasa. Habar n-am…

Ideea e că de fiecare dată când trebuie să ies în oraș, nu găsesc un outfit potrivit pentru clubul în care merg (mai puțin în alea în care majoritatea sunt în bocanci/teniși și hanorace sau outfituri copiate de pe weheartit). Pentru alea am ce purta.

Toată lumea vrea să downloadeze haine. Oh please, supreme entity, give us the ability to do that. Eu una promit să le returnez curate și mirosind a levanțică.

Cred ca încep să am complexe de femeie adevărată. Nu-i ok cu mine. Mai rămâne să apar pe tocuri într-un club, fără a fi obligată, și pot să renunț la toate ideile mele și să las televizorul, societatea și ultimele trenduri să imi spele creierul.

large

Cristina

Un gând despre &8222;Bate-m-aș de dulap&8221;

Lasă un răspuns

